SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, July 31, 2009

Serabutkan kepala aku pagi-pagi buta

Hujan lagi pagi-pagi ni. Ingatkan jerebu. Rupanya mendung nak hujan.



Lepas tu pagi-pagi ni jugak lah budak sorang ni dok memekak kat telinga aku. Berapa kali aku nak cakap lah. Dok ulang benda yang sama. Tak faham-faham ke? Nak aku bagi pitching naik baru faham.



Aku dah lah banyak kerja nak settle ni.



Lagi sekali kau datang tanya benda yang sama memang lah darah aku ni mendidih sampai kepala ok.



2 comments:

puterikurekure said...

sabar2....
:)

AmiYs said...

puterikurekure - tgh cuba bersabar ni..

tarik napas... lepas..... huuuuu....