SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, July 14, 2009

Alahai.. Meeting... *update*

Ahhh... Bengang!!!


Coklat Cadbury Zip yang aku beli ni masuk angin pulak. Tak rangup. Cis! Cis!


Tapi sebab mahal aku makan lah jugak. Takkan nak buang kan.


Ni tambah lagi satu bengang.


Hmmm... Meeting 17-19 ni yang kata nak buat kat N9 tu tak jadi buat kat sana ek. Diorang tukar venue pulak. Betul-betul dekat di mata *tapi jauh kat hati aku la*.


Nak buat dekat Hotel Grand Blue Wave Shah Alam saje. Alahai.....


Tu memang nak jugak-jugak aku pi lah tu.


Bila tengok agenda macam nak pitam. Huuuuu... Adekah majlis dari 8.30 pagi sampai pukul 12 malam. *pengsan*


Aku ni dah lah sekarang badan cepat letih. Nak tido awal je. Wawawawa!


Boleh tak kalau diorang suruh aku pi jugak aku tak nak masuk yang sesi malam tu.


Dah lah mencuri masa rehat di hari minggu ku... Huhuhu...




*update*

Aku dah kata dah aku kena pi punya. Huwaaaaa!!!!!!!!!!


Baru dapat copy email dari bos aku.


Kenapa lah bos aku ni tak kesian dekat mak buyung yang dah sarat ni? Aku nak rest lah. Wuwuuwuwu....


Ni pun ntah kenapa perut aku sakit mencucuk-cucuk ni. Pi mintak MC boleh tak? *saje nak buat dajal*




No comments: