SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, July 17, 2009

Hari ni, esok dan lusa aku ada meeting dari pagi sampai tengah malam...

Awal aku sampai opis hari ni. Baru pukul 7.15 dah terpacak depan pintu. Tapi still tak boleh nak masuk sebab tak ada kunci.


Dok menganga kat luar sampai 7.30 baru lah ada yang sampai bawak kunci.


Pagi-pagi ni pulak bibir aku berdarah. Kering sangat kot. Pecah lah jadinya. Isk.. Nak snap pic malas sebab dalam opis ni asal snap pic je muka aku jadi kuning. Macam orang demam kuning pulak. Apesal ntah. Misteri nusantara betul.


Pukul 8.30 jap lagi ada meeting. Lepas meeting ada meeting lagi.


Esok meeting.


Lusa meeting.


Lama-lama aku pengsan sebab meeting.


1 je aku suka bila meeting sebab makan free maka duit adalah selamat dari dibelanjakan.


Ades... Sakit perut pulak. Toilet sudah memanggil.


Tengok lah. Esok lusa kalau ada masa sempat nak update aku update.


Kalau tak tu maknanya aku dah mengalami tahap gila meeting sampai tak menghiraukan keadaan sekeliling. Huhuhu...





No comments: