SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, July 16, 2009

Air liur dah tak meleleh lagi

Pagi-pagi dah pening...


Semalam tido lambat. Pukul 11 baru buleh tido. Pada aku lambat la tu sebab selalu pukul 9 aku dah selamat tergolek atas katil.


Hari ni mesti bos 'tersayang' asek bertandang ke bilik. Semalam kan dia cuti. Esok ada meeting lak. Mesti dia kalut yang amat. Sampai aku pun jadi kalut sekali.


Semalam aku dah pi pasar malam. Menunaikan hajat di hati nak makan kebab. Sanggup tu. Hehehe...


Pita kebab yang dah ngap separuh



Tak menyempat-nyempat salin baju aku dah ngap kebab ni. Hehehe... Tengah-tengah makan baru lah teringat nak snap pic. Nampak benor gelojohnya. Ahahaha!


Beriyani pun dah ngap separuh baru ingat nak snap. Aku makan nenas tu sikit je. Heeee....



Ni pulak nasi beriyani. Mana cukup aku makan kebab je. Aku kan makan untuk 2 orang. Memang saje-saje mengundang lemak tepu di sana sini. Muakakaka!


Semenjak 2 menjak ni aku jadi kuat makan yang amat. Lapar sepanjang masa. Pi pasar malam semalam tu pun kalau buleh 1 pasar tu aku nak borong.


Nampak pulak ada nasi ambeng. Aisey... Feveret tu. Tapi sebab aku dah beli nasi beriyani dengan kebab maka pujuk lah hati sendiri.


'Nasi ambeng tu mahal. Ayam kecik lak tu.'


Ahahaha... Padahal lepas makan beriyani tu aku macam kebuluran lagi. Tibai pulak cucur udang adik aku. Ngaaaaa....


Kalau tau kebulur mesti aku dah beli nasi ambeng tu. Sangat javanese. Akekeke...




No comments: