SaYa SayaNg AnDa :)

Saturday, July 4, 2009

Abah dah datang....

My abah dah datang. Heheh.. Sekarang dia tengah tido. Aku suruh abah tido dalam bilik tapi adik aku pulak pi masuk tido dalam bilik tu. Selamba pulak tu muka. Padahal aku dah suruh dia tido bilik sebelah.


Jadinya abah tido kat ruang tamu je. Ada lah tilam kat ruang tamu ni tapi abah pi tido atas lantai pulok. Isk... Nampak macam aku mendera abah pulak. Padahal abah yang tak mau tido atas tilam tu. *jangan salahkan saye*


Abah sampai pagi tadi. Aku bangun dalam pukul 6.40 nak solat subuh tu tiba-tiba adik aku jenguk dalam bilik dia kata abah dengan adik aku dah ada dalam komuter. Dah sampai stesen Seri Setia.


Tak menyempat nak mandi terus tukar baju n berdesup ke stesen komuter Shah Alam. *tapi sempat sembur perfume kasi wangi-wangi. Ahahaha*


Bawak abah pi breakfast kat Restoran Soto seksyen 8. Siapa dok area sini tau lah kedai makan yang banyak lauk time lunch hour tu. N soto dia sedap lah jugak. Kalau siapa-siapa rasa tekak tu ala-ala jawa nak makan soto memang sini lah tempat yang best nak makan soto.


Lepas breakfast terus balik rumah je. Ngantuk sebenarnya. Padahal buletin utama belum habis aku dah ternganga tido depan tv. Sadis aje kalau mak mertua tengok perangai buruk aku nih. Hikhikhik...


Ok lah. Aku nak korek-korek dapur jap. Lapar lagi lah perut ni. Padahal tadi dah menyental semangkuk penuh lontong kat kedai makan tu. Wawawa... Mak buyung semakin menjadi-jadi seleranya nih. Hooooo.....




No comments: