SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, July 23, 2009

Moh kenalan dengan menatang hijau nama Karem


Hiiii!!! Saya KAREM.


Nama menatang ni Karem. Karem adalah bukan hak milik aku. Tapi menatang yang dah penyek n warna dah hijau berkepam ni adik aku punya. Dia dapat hadiah dari abah masa konvo.


Ooo.. Correction. Bukan abah bagi. Abah bagi bunga. Kakak aku bagi. Hangen-hangen je dia baca blog ni tadi. Muakakaka! Sowi lah yong. Mano den tau.


Jeles ok. Aku dapat bunga je. Dia dapat Karem plus bunga.


Karem adalah menjadi feveret kat rumah untuk digomol dan dihenyak-henyak time tengok tv. Tu yang benang kat hidung semua dah abes tercabut.


N semalam masa jalan-jalan kat pasar malam adik aku dah terjumpa dengan kawan Karem.


Saya lah KAREM Jr.



Yeee.... Itu lah kawan Karem. Aku panggil dia Karem Jr. Muahahaha!


Flip flap tu harga dia RM13. Sebab agak besor. Harga betul RM15 tapi dapat diskaun 2 hengget.


Sanggup ok beli Karem Jr walaupun duit dalam wallet adalah tipis.


Tapi kalau menatang hijau yang lembik tu kasi yang real punya pasti lah kami akan mencicit lari. Heeeeee...


Tak mau lah aku. Sebab ada pengalaman ngeri dengan menatang hijau itu ok.


Nak tau macam mana dapat nama Karem tu?


Ilham dari tengok video katak pakai helmet tak pakai seluar yang dok merempit tu. Dalam iklan ringtone kat tv pun pernah ada.


So KAREM itu maksudnya KAtak REMpit.


Ahahahaha!



No comments: