SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, July 14, 2009

39 hari lagi...

Perut dah kurang sakit. N aku banyak kerja gila. *tapi sempat update blog*


Hari Ahad lepas kan aku keluar jumpa member-member. Ala-ala nak buat baby shower lah. Thanks bagi hadiah tu ek kawan-kawan ku. Comey-comey sangat. Pic aku tak snap lagi. Sebab lepas balik kerja sekarang aku asek lah nak terbongkang.


Apesal ntah mengantuk n letih gila. Macam lah kerja angkat batu. Abang Misai datang pun aku tido awal jugak. Huuuu... Ada lah dia membebel hari tu aku sekarang suka sangat tido awal. Tapi nak buat macam mana. Aku letak kepala atas bantal je terus automatik pengsan tak sedar diri dah.


Nanti aku update pasal cerita basi hari aku cuti-cuti Malaysia kat Shah Alam.


Weh, time jumpa-jumpaan tu tak snap-snap pic pun ek. Kalau tak ada lah kenangan muka debab aku dengan korang sebelum aku slim world balik. *perasan lah kau nak slim. Muehehe...*


Lagi 39 hari je ni... Takooootttt... Seriauuuu....


Baby pun dah get ready dah tu. Kepala dah turun bawah tu.


Ok.. Ok... Jangan fikir sangat. Baby nak keluar nanti dia keluar lah. Tak sakit sangat lah kan. *ayat sedapkan hati padahal perut dah kecut macam asam kelubi*


Jom pi breakfast. Baby nak makan ni.



No comments: