SaYa SayaNg AnDa :)

Saturday, July 25, 2009

Tekanan di hari cuti

Hari ni cuaca panas betul kan. Time tido petang tadi berpeluh-peluh. Nak tido pun rasa tak best je.


Hmmm... Ok, sebenarnya aku dalam tekanan ni.


Time aku tengah relax-relax petang tadi. Tengah syok tido masuk lah 1 sms.


Dari bos aku ye.


'T* *** ** tk happy senarai ****...tindakan segera meeting pasal ni ari Isnin..'


Apekah???


Perlu ke menghantar sms time weekend. N aku nak rehat-rehat. Dah lah lately ni aku asek rasa sesak nafas je.


Bos aku kat Johor. Ada meeting dengan semua branch 1 Malaysia dekat sana dengan bos besar.


Isnin ni pulak aku ada check up dekat klinik gomen. Alahai...


Benda yang bos besar tak happy tu pulak libatkan semua branch 1 Malaysia ni. Bos aku ni pulak jenis semua nak nampak kitorang ni advance dari negeri lain.


Tapi yang semaknya kepala otak aku lah.


Yang aku nyampah benda alah yang kitorang buat ni macam tak nampak hasil ok. Benda tak buat kajian apa benda terus jalan. Masa aku mula-mula masuk kerja benda ni adalah amat baru.


Dengan tak ada experiencenya. Dengan sistem yang dibuat adalah amat syok sendiri dan amat tak user friendly. Nak update 1 borang pun amik masa lebih sejam.


Expectation pulak nak melampau-lampau.


Cuba diorang buat sendiri. Mesti rasa nak bakar je PC.



No comments: