SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, July 13, 2009

Berumahtangga dalam jamban

Aku rasa macam nak balik rumah sekarang.


Serius ni. Hukhuk...


Sebab perut ini amat meragam. Dah berapa kali aku ulang alik pi jamban nih. Cibi sepanjang masa.


Naik pedih vontot aku ni haaa.... Hish....


Apa yang aku makan semalam aaaa??? Ingat balik... Ingat balik... *sambil letak tangan kat kepala*


Pagi aku makan mee goreng adik aku masak. Sedapppp.... Lepas tu tengahari lepas hantar adik aku balik Puncak Alam aku menyinggah rumah pakcik kat Meru.


Pakcik aku bagi makan nasi lauk ayam kampung goreng kicap. Pun sodappppp.... *semua pun sedap aku ni*


Petang jumpa member-member yang nak tengok aku yang makin bulat ni dekat Uncle K Kopitiam kat SACC Mall. Aku makan fries dengan minum ABC aje. Konon-konon kenyang lagi.


Malam aku makan mee goreng adik aku masak pagi tu tapi dah panaskan la sebab tak selera nak makan sangat.


Jadi apakah yang menyebabkan aku berulang alik ke jamban hari ni????


Bau badan pun dah aroma jamban aje. Yucks!

Semua benda aku makan keluar balik. Jadi aku amat malas nak makan. Abang Misai dah membebel macam mak nenek sebab dia kata kesian kat baby.


Aku pun kesian jugak ni. Karang aku duduk terus dalam toilet tu karang. Time balik baru aku keluar.


Boleh macam tu?


Huhuhuhu....




No comments: