SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, July 2, 2009

Pagi ni hujan

Hujan pagi-pagi time nak pi kerja. Hari ni rasa malas sangat-sangat lah.


Hujung minggu ni abah aku datang Shah Alam. Menghantar adik aku nak register ke kampus baru UiTM. Jauh nun dalam hutan kat Puncak Alam. Adik aku bukan student baru tapi dia kena pindah ke sana. Konon-konon the apprentice lah. Cet! Jauh mak nenek nak pi tengok dia lepas ni.


So, sebab abah aku nak datang tu maka plan untuk keluar makan-makan bersama sahabat handai telah pun dicancel dengan jayanya. Sob... Sob...


Sorry lah ye kawan-kawan. Aku pun baru je tau. Abah aku memang sangat suka buat segala benda last minit.


Macam time aku bertunang dulu pun. Rombongan nak datang dah. Abah aku boleh lagi ada kat pekan. Beli barang-barang nak masak. Dia kata nak masak sendiri.


Memang aku macam orang gila lah masa tu asek call adik aku tanya dia dengan abah aku ada kat mana. Pulak tu sempat suruh aku bagitau Abang Misai suruh datang lambat sikit.


Huuuuuu... Memang sadis. Tapi dah perangai abah aku macam tu. Apo nak dikato...


Ish.. Aku pening kepala lah. Rasa macam nak termuntah pun ada ni.


Nak lepak-lepak jap.




No comments: