SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, July 24, 2009

Opisku ada momok.... Eeeeee.......

Lambat aku update hari ni.


Pagi-pagi lepas datang dah kena turun bilik meeting. Tapi tak ada meeting pun. Ada majlis bicara ilmu. Konsep macam Al-Kulliyah gitu. *insaf*


So, pasti lah dengar ceramah agama. Bagus bos aku ni. Rajin buat bicara ilmu sekarang.


Ustaz yang bagi ceramah pun best jugak. Memang tak bosan lah. Siap record guna hp lagi.


Oh... Opis gempar sikit hari ni. Nak tau kenapa?


Ada sorang staf kena kacau momok... Heeeeeee.... Takoootttt....


Ala, momok.... Yang ala-ala keliwon tu. Senang cerita hantu lah pada yang tak faham tu.


Hari ni budak tu terus tak datang kerja ye. Time dia kena semalam tu diorang yang ada kat opis cerita dalam pukul 6 lebih. Nak dekat-dekat maghrib dah.


Aku pun dengar pasang-pasang telinga gitu je. Tak tau sangat cerita lagi detail.


Waahhh.. Seram.. Seram...


Ni yang buat semangat aku nak balik kerja awal makin berkobar-kobar ni. *cari alasan je.huhuhu.*


Tak nak stayback sampai malam dah lepas ni.


Ok, aku nak tido sat. Adik aku dengan selamba katak dah tido kat kerusi dalam bilik ni. Huhuhu...



No comments: