SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, July 16, 2009

Lapar memanjang...

Pagi tadi lapar. Tapi aku makan roti canai sekeping je. Itu pun pesan kat orang tolong belikan.


Aku nak cicah dengan kari tapi adik aku lupa nak pesan. Cicah dengan kuah dal jugak leee...




Tengah buat-buat kerja lak tiba-tiba server jadi lembap. Kalau lumba lari dengan siput pun mesti siput menang. Apahal ntah. Dah lah kerja aku ni memang depend pada server. Kalau dah macam siput apekah hasilnya??


Jadi mood malas terus naik sampai ke kepala.


Bila dah malas aku memang jangan harap lah nak siapkan kerja.


Nasib baik bawak broadband. So, apa lagi. Cucuk broadband n sila sambung kerja anda. Hohoho...



Lunch aku adalah ini.






Sampai tak nampak nasik dalam polisterine tu. Nasi campur aje. Lauk ikan keli goreng cili, sayur apa nama aku pun tak tau sebab macam-macam dia campur n ikan kering sekor.


Air pulak tiba-tiba tekak ni gatal nak minum sirap. Sirap dah mahal ek sekarang. 1 bungkus harga RM 1.30. Huuuu... Aku rasa selalu minum 80 sen je.


Tapi dah teringin redha je lah.


Setelah makan nasi yang penuh 1 polisterine n minum air sirap ketahuilah bahawa aku tengah lapar lagi sekarang. Waaaaa!!!!


Perut aku ni ada berapa? Rasanya 1 je kan.



2 comments:

afiq said...

hehehehe..normal la kot...ade bebi kt dalam!..hehehhehe musti nembam!

amiys said...

@fiQ - hehehe... tu la.. baby kat dlm tu pon tembam jugak.. :D