SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, April 28, 2011

Cepat Berkemas.. Dah Nak Balik Ni... ;p

Dah nak balik time.... Hehehehe...

Suke sangat la kan. Sebab hari ni letih lain macam. Mood nak keja pun ke lautan dalam jadinya.

Kena pulak tadi bos besar panggil discuss pasal surat yang baru sampai kat meja dia. Hadoi la... HQ la ni. Berbelit je arahan.

Esok baru aku buat apa yang bos nak. Hahaha! Keji kan. Sebab tengah malas. Ni nak print peringatan nak tampal kat dalam kereta. Kan radio kereta aku dah jahanam. Tapi aku asek la terlupa.

Tangan tu dah biasa sangat start kereta terus on radio. Bergegar 1 badan dengar bunyi radio sampai max volume. Terkeluar segala taik telinga tau.

Ntah bila nak hantar pi servis. Nyampah betui la. Laki aku lagi best. Suruh tukar radio baru terus. Yang ada screen kata dia. Boleh Amir tengok Chuggington kegemaran dia. Mentang-mentang la EPF aku dah tak potong.

Baiklah. Saya mau mengemas. Tak sabar mau pulang untuk melandingkan badan ke katil. Ohhhh....

 

No comments: