SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, April 26, 2011

Sudah Dapat!

Ngahahahaha! Aku sudah berjaya mendapatkan link untuk mendonlod drama cina yang kuidam-idamkan. Terima kasih kepada sahabatku ratu donlod, MISS BENZ. Agagagaga...

Akhirnya, impian mak buyung yang mengidam nak tengok drama cina dengan harapan anak dalam perut ada tempias iras-iras hero atau heroin drama yang comel-comel n putih-putih belaka serta bermata sepet terlaksana. Perasan sangat la nak anak ko putih padahal mak pak gerhana bulan kan. Dah la mata maknya macam burung hantu. Bulat je.

Oh, baby masih belum diketahui jantinanya. Jadi aku panggil baby aje. Dah karang aku panggil nama boboy keluarnya gegirl. Nama pun tak standby lagi. Laki aku suruh aku pulak pikir. Konon nama Amir dulu dia memerah otak pikir nak bagi nama apa. Bukan dulu pikir sesama ke?


Aku nak tido kejap. Kekenyangan menyumbat soto. Soto agak masin. Menyumbang kepada peningkatan BP aku je.


Sakit belakang pun macam makin teruk. Adekah sebenarnya nak suruh aku baring je sepanjang masa.





 

2 comments:

zee nazeri said...

Buleh share dok? hheheheh

aMiYs said...

zee - buleh.. ym kite k.. :)