SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, April 8, 2011

Sediakan Ongkosnya Ye.. Huhu...

Assalamualaikum

Baru abes bicara ilmu. Agak kureng kefahaman sikit sebab ustaz tu macam tak abes cerita dia dah skip cerita lain. So, ramai yang aku tengok layan mata ZZZZ je dalam bilik meeting tu. Sekali bukak bab ehem... ehem... Haaaaa!!! Bergegar bilik tu dengan gelak terutamanya para lelaki ye. Otak tu kalau bab tu segar bugar terus.

Orang yang aku langgar sudah call. Hmmm... So, get ready la dengan ongkosnya. Kejap lagi nak pi bank korek tabung. Huhuhu... Jangan tanya aku korek tabung mana. Huwaaaa!!!

Dah, aku nak buat keja. Next week ada meeting kat HQ. Kena buat presentation. Rasa nak bakor je HQ ni. Dah la tak nak sambung staf sambilan aku. Lepas tu cakap je pandai. Suh dok negeri baru tau menggelabah. Porahcit!

No comments: