SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, April 25, 2011

Nasi Arab

Tengahari karang aku nak blah awal. Tension sangat dah ni.

Nak pi makan nasi arab kat TTDI nun. Ramai sangat orang dok buat entry nasi arab. Baby dalam perut terus teringin. *salahkan baby pulak*

Aku rasa nak amik cuti lepas tu nak pi dok lepak sorang-sorang kat hotel. Boleh tak gitu? Serius tekanan perasaan pikir pasal transfer. Pikir pasal baby. Pikir pasal Amir.

Sebenarnya aku kesian kat Amir. Sedih betul bila tengok pic dia. Terasa sangat dia kurang kasih sayang ummi dia. Pulak tu dah nak dapat adik. Lagi la nanti peluang nak manja tu macam kurang sebab adik dok melekap dengan ummi.

Amir memang manja. Kalau aku balik memang dengan aku la dia. Pi mana-mana tarik tangan aku. Nak naik basikal tarik tangan aku. Mana aku tak sedih.

Baby dalam perut ni mesti terasa jugak kan kalau aku dok sedih-sedih ni. Tapi ummi nak buat macam mana lagi....

No comments: