SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, April 14, 2011

Kisah Seram Sekejap Tadi

Assalamualaikum

Pukul 11 baru aku masuk opis. Macam biasa la pi checkup kat klinik. Amik BP, urine n berat. Hari ni kul 9 lebih dah settle even datang lambat. Nak cari parking la paling azab sekali. Kena parking seberang jalan dari klinik. Sebab dah penuh sangat yang dekat tepi klinik tu. Melintas jalan la dengan perut boyot.

Semuanya ok. Except berat. Memula timbang berat 66.4kg. Nurse tu macam terbelalak bijik mata. Naik 0.7kg dari hari Isnin. Then suruh timbang balik. 66.2kg saje. Ok la tu. Lebih-lebih sangat karang minum la air gula ye.

Balik dari klinik ada 1 benda yang agak seram telah terjadi ye. Memang serius kalau aku ni penakut aku dah lari keluar kot dari kereta. Tinggal kereta kat traffic light belakang UiTM tu. Huhuhu...

Lepas start enjin nak balik tu aku macam biasa la terus bukak radio. Dengar la Farah dengan AG dok potpet. Then keluar lagu Nur Kasih versi Tiz dengan Yasin nyanyi tu. Elok je sampai traffic light belakang pintu UiTM aku heran tetiba radio senyap. Aku tengok la. Volume dia turun sendiri ok. Terus ke 0.

Tak semena-mena volume naik sendiri pulak. Sampai last volume. Macam nak pekak telinga aku ni haaa... Terus aku tutup radio. Bongek!

Aku try godek-godek balik jadi camtu jugak. Turun volume sendiri n naik balik even aku tak usik. N radio tu baru ok masa aku on da way nak pi keja tadi. Busuk!!!! Menakutkan pregnant mommy ni.

Adekah ada benda mengikut aku. Hish.... Sebab tadi aku parking tu bawah pokok yang rendang. Oh.... No......

 

6 comments:

Suliana said...

takla.. radio aku dulu pun mcm tu,volume dia rosak, keta kancil.. rosak terus radio tu, terus tukar radio lain.. hehe

amiys said...

su - huhu.. cptnye radio rosak.. tp agak creepy la td.. haha!

ejaMaria said...

hehehe... ade la tu... nak duit je tu... ;p

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

@e_da said...

baca ayat kursi sket nanti nal balik naik kete tu.. hihi

mrzn said...

Betul Amiys, radio kete kancil zee pun camtu gak..naik turun volume dia, pastu terus Inalillah..