SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, April 22, 2011

SPAM Emel Busuk!

Aku ni semenjak dua menjak ni dah malas sangat nak bukak emel. Emel opis aku bukak la. Tu wajib. Karang bos emel tak berjawab ko nak kena bambu ke hape.


Banyak benda yang aku suka buat pun aku dah jadi macam tak ada perasaan. Macam dah hilang minat. Harap pada blog ni je la yang still terus wujud. Silap haribulan dengan blog ni pun aku tutup.


Ye la. Dah tak tau nak cerita apa. Padahal sebelum bukak blog bukan main lagi dalam kepala otak nak story macam-macam. Tapi bila dah hadap je terus blur, blank dan yang sewaktu dengannya.


Adekah aku mengalami stress yang melampau? Hmmmm...


Cakap pasal emel ni aku nak hangen dengan tetiba. Aku kan jarang bukak emel sekarang ni. Emel yahoo aku tu aku bukak delete mana emel yang tak patut lepas tu aku log out. Tapi tadi aku masuk tengok ada 1K lebih emel. N semua adelah SPAM emel dari FB. Title 'ANDA INGIN MENJADI USAHAWAN INTERNET'.


Hoiiii!!! Marah aku weh... Banyak tu aku nak kena delete. Ni datang dari mana spam emel merapu ni. Tak hagak-hagak. Dah la aku tak kenal nama-nama tu.


Ni aku tengah cuba mendelete mana yang mampu. Busit betui la!



No comments: