SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, April 22, 2011

Lazy Friday

Assalamualaikum

Hari ni aku kepatahan sayap. Poyo je ayat. Muakakaka! Kereta takde. Adik aku pinjam nak pi hospital jenguk adik aku sorang lagi tu. Ntah pukul berapa dia balik pun tak tau. Kalau lambat kena la aku mencari alternatif siapa-siapa boleh tolong hantar mak buyung ni balik rumah.

Sempat lagi pulak tu budak bertuah tu mengepau aku. Takde duit nak isi minyak. Siap tunjuk wallet dia ada RM10 je.

Ni aku tengah sakit perut ni. Pagi tadi pun masuk lambat. Pasal aku telah mengalami kesukaran untuk bangun awal ye sekarang. Ntah gam gajah mana macam melekat je kat kelopak mata aku ni. Dah la nak tido pun susah. Terkebil-kebil je.

Bulan depan Amir dok dengan aku 2 minggu lagi. Hehe.. Abang Misai ada kursus kat Melaka. Kursus apa pulak tah. Sikit-sikit kursus. Lepas tu kata ada operasi kat Indon pulak. Macam tak ada orang lain je boleh pi. Aku dah la tengah bawak perut ni.

Ok, nak buat keja.

No comments: