SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, April 21, 2011

Semalam EL Pasal Tu Tak Update

Assalamualaikum

Aku baru balik dari klinik. Pagi ni ada meeting. Bos kecik pun mencari. Dah aku ada checkup. Nak buat macam mana. Hehehe... Ingatkan meeting buat kat opis rupanya buat kat INTEKMA. Opis ni kan parking dah macam hampeh. Nak kena block kereta orang je.

Hari ni semua ok-ok je. Urine ok. Aku minum air masak banyak sampai urine pun dah jadi kaler putih. Karang kencing kotor kena bebel gak kan.

Tapi tang berat tu aku rasa 68kg tapi nurse pelatih dari hospital mana tah taruk 58kg. Turun pulak berat. Yang nurse check BP pulak letak aku dah ngandung 29 minggu. Aku rasa baru 26 minggu kot. Huhuhu...

Asalkan semua ok sudeh.

Jadi aku nak buat keja yang selonggok ni. Semalam aku EL. Penat gila.

Daaa~~

No comments: