SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, April 15, 2011

Mak Buyung Kebulur

Assalamualaikum

Aku kebuluran sekarang. Sangat kebulur kot. Semalam selera makan kureng sikit even Kak Ita masak asam pedas. Apa kena tah tekak ni. Saje tau.

Nak pi nyinggah beli sebelum masuk opis malas la pulak. Nanti singgah-singgah punch card pun merah. Haaa... Dah macam pantun 2 kerat. So, terus ke opis.

Selongkar-selongkar dalam kabinet ada la biskut mayat. Biskut kering tu la. Kan ada orang panggil biskut mayat kan. Bantai je la. Cicah dengan susu anmum yang dok beli dari awal pregnant dulu. Tapi sampai sekarang macam tak surut je dari balang tu. Hahaha!

Oh, pregnant kali ni aku susah sikit mau telan susu. Pasti aku berlumba keluar balik dari tekak. Dah nak masuk 3rd trimester ni baru la ok.

Malam ni balik kampung. Rindu sangat kat budak bertuah Amir tu. Semalam nak video call tapi hampeh la line 3G malam semalam. Takde ok. Puas aku godek. Kejap berdiri kat ceruk tingkap. Kejap baring atas katil. Kejap tergolek kat ruang tamu. Tapi tetap non ado. Memang menyirap betul. Time nak digunakan tu mengada la pulak tak ada line. Time tak nak guna bukan main lagi 24 jam terpampang 3G tu. Kite bakoorrrr!!!!

Amir tunggu sampai tertido. Kesian betul kat dia. Hmmm.... Budak kat Penang tu baru je apply tukar kat bos dia. Maybe next week baru surat dia dihantar ke HQ. Aku memang tunggu dia hantar surat lepas tu aku terus follow up je. HQ tu bukan betul sangat. Kalau tak follow up berkepam la surat macam surat aku. Ntah-ntah buat alas makan je.

Ok la. Aku nak mentekedarah biskut kering ni. Lapor gila babun. Ada sesiapa nak belikan makanan untuk i? ;p

No comments: