SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, April 21, 2011

Air Tak Ada. Segala Kesulitan Amat Dikesali. Huhuhu....

Hooo...

Ntah apa nak jadi dengan opis ni. Kalau takde aircond asek blackout manjang. Tadi pulak takde air.

Takde aircond n blackout tu boleh tahan lagi. Kalau takde air??? Punya la aku mak buyung ni tadi nak terkencing. Huwaaaa!!! Terkepit-kepit aku tahan. Memang dah stok nak terkencing dalam seluar dah.

Dalam pukul 3.30 aku hangkut je beg nak pi surau. Macam kan surau tu pun ada air. Aku tanya receptionist, still takde air lagi ke. Dia kata try tengok dulu. Sebab tadi ada staf pi toilet kata dah ada air.

Aku pun mencuba la semoga ada air. Aku dah tak tahan ni. Tengok-tengok ada. Memang tak tangguh dah terus masuk toilet. Tapinya air warna perang bukan main. Berkarat-karat ko. Kena pulak tunggu lama sikit bagi cerah balik.

Eh, adik aku dah keluar dari ICU. Dah masuk wad biasa. Semalam abah kata badan dia penuh wire. Hari ni dah buang semua wire n drip tu. Aku tak pi tengok semalam sebab aku kepenatan yang amat. Effect drive dalam jammed sampai sakit bawah perut aku ni.

Ntah bila boleh discharge. If awal boleh aku amik sebab jalan tak jammed. Kalau lambat nanges oooo...

Ok, mau get ready untuk pulang ke rumah. Hehehe... Datang lambat balik on time. Ada aku kesah? ;p

No comments: