SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, April 15, 2011

Misteri Fon Opis Hari Ni

Semalam radio kereta buat lawak seram kan. Hari ni lain pulak.

Fon opis pulak buat lawak misteri nusantara. Busuk sungguh la. Telefon opis kat bilik aku ni berdering dekat seploh kali tadi. Tiap kali aku angkat bunyi 'Tet..Tet..Tet..'

Bukan bunyi engaged tu. Macam bunyi mesin pulak. Sakit hati ok. Aku siap dah jerit-jerit kat fon tu tadi punya bengang.

Then hp aku pulak buat perangai. Sebab fon bilik aku macam cipan perangai dia. So, aku nak testing la if aku fon guna hp aku adekah akan jadi begitu juga. Langsung aku tak boleh call no direct line aku. No not in used katanya.

Aku try call no direct line staf aku pun sama. Tapi bila aku mintak staf aku try call extension aku ok pulak. Hangen 1 badan aku.

Siap aku try call no laki aku yang tengah bz buat 5S kat opis. Hahaha! Bila dia call balik aku kata saje nak testing. Boleh gitu? Menaikkan darah orang je keja. ;p

Jadi mengapakah fon opis ni jadi begitu. Marah ni. Bising je tau. Mengganggu keamanan sejagat.


p/s:aku still tak dapat nak beza bunyi fon ni kalau call tu datang dari luar or dari dalam opis ni saje. Huhu...

 

No comments: