SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, April 8, 2011

Hasil Checkup Semalam Adelah.....

Semalam aku pi checkup. Tadi lupa mau story. Tengah buat-buat keja ni baru teringat.

Start next week aku kena pi klinik seminggu 2 kali. Seminggu 2 kali ok. Bukan 2 minggu sekali. Just untuk check BP, urine n amik berat. Setiap Isnin n Khamis kalau tak silap aku.

Adoi la.....

Semuanya kerana berat aku yang naik mencanak-canak. Aku tak tau kenapa penimbang kat klinik tu selalu amik berat aku mesti lebih dari berat yang selalu aku dah timbang siap-siap kat rumah. Naik sampai 4.4kg. Ekstra 2.4kg. Bagus sangat la tu kan.

Berat naik tapi HB pulak turun. Setakat ni 10.5 la. Dah merah dakwat kat situ.

Tekanan darah pun sama jugak. Turun....

Semua pun nak turun. Huf... Huf... Huf....


Tekanan melampau-lampau la cenggini.

Tapi semalam aku pi klinik rasanya ada nampak sorang blogger ni. Macam dia. Aku tak tegur la takut salah orang. Takpe, sat lagi aku terjah blog dia. Hehehe...





1 comment:

Anonymous said...

Really Gr8 ! Thanks For sharing..