SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, April 6, 2011

Rajin Sikit *Sikit Je La* Pagi Ni

Assalamualaikum

Hari ni aku bangun awal daripada kebiasaan. Pukul 6 kira awal la kan. Dan telah merajinkan diri dengan memasak nasi goreng yang aku bagi nama nasi goreng malas.

Apesal nama nasi goreng malas? Pasal aku masak cincai je. Bawang dengan cabai main hiris je *koser nak tumbuk pepagi buta*, taruk sayur campur tesco, telur sebijik, ikan bilis, kicap gaul-gaul taruk nasik. Senang cepat dan mudah. Hahahaha!

Yang rajin sangat masak sebab malas nak keluar tengahari buta ok. Parking kat opis ni kan dah macam musibat. Keluar je sah balik opis balik ko menggagau cari parking.

Ni tengah pikir esok nak bawak bekal apa pulak.

Harus berjimat cermat sekarang. Poket sudah nipis. Aku pun tak tau ke mana hala aku belanja duit aku.

Tu belum tengah bulan lagi aku dah kering. Dah la birthday laki aku pun tengah bulan jugak. Huwaaaa!!!! Mau beli apa ek. But confirm la tak dapat nak celebrate sesama sebab birthday dia week days. I keja.

Ok, keja berlonggok nak kena buat. Tata~~

No comments: