SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, May 3, 2011

Sakit Perut Nak Memerut

Assalamualaikum

Hari ni ada meeting pagi rupanya. Aku tak tau sebab masuk lambat. Jumaat pulak aku EL. Sebab belakang aku sakit sangat. Macam nak patah rasanya.

Hari ni kan bawak budak bertuah Amir. Semalam lagi dah sampai. Dalam pukul 9 bertolak. Pukul 3 sampai. Jammed kat Bidor pasal ada accident 4 bijik kereta. Kira masa start accident tu kitorang dah dekat-dekat tempat kejadian la. So, tak ada la queue panjang sangat. But still geram dengan mangkuk yang tak reti queue n guna emergency lane. Lepas tu bila dah stuck kat emergency lane tu sebab kereta yang accident tu tersadai kat situ menyelit balik masuk queue. Tak ke kurang ajar namanya. Bodoh piang je orang macam tu.

Ni perut tengah sakit ni. Tahan memerut sebab Amir dok follow ke hulu ke hilir. Abes dia sepahkan 1 bilik ni. Huhuhu....

Aku nak siapkan keja. Bos mintak report dari hari Khamis tapi aku malas nak layan. Hahaha! Gile jahat.

Ok, papai!

No comments: