SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, May 20, 2011

Tension Sungguh La Hari Ni

Assalamualaikum

Tengah sakit kepala ni. Semalam tak update sebab membz. Bukan bz keja. Tapi menyemak kat konvo adik aku.

Dah la panas. Dengan perut boyot. Gagah jugak nak pi meramaikan majlis yang dah memang ramai tu. Adik aku pulak tetiba la time dah abes majlis tu wartawan nak interview. Bukan sebab dia dapat anugerah apa pun. Pasal adik aku yang ni kurang upaya fizikal sikit.

Tercari-cari pulak abah yang dah terpisah dengan mama aku time nak dekat abes majlis. Abah aku ni tak pakai henfon. So, payah la kalau dah berpecah tu. Jenuh mata nak scan orang satu-satu nak cari dia. Mama ada la henfon. Kocoh kacah cari sebab wartawan dok tunggu nak amik gambar sama. Last-last adik aku bergambar dengan mama je la.

Ok la. Semalam cuti emel aku dah penuh dengan segala macam pesanan penaja dari bos. Time nak bertukar ni macam-macam la cekadak. Hish... So, aku nak settlekan buat slide untuk workcamp hujung bulan ni. Daaa~~





No comments: