SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, May 12, 2011

Alhamdulillah.... :D:D:D

Berita baik! Berita baik!

Sila senyum sampai ke telinga sambil menampakkan gigi atas bawah.

:D:D:D:D:D

Saya sudah dapat tukar ke kampung. Yeaaayyyyyyyyyy!!!!!!!

Syukur Alhamdulillah.

Berkuatkuasa 1 Jun.

Fuhhhh... Apa la rasanya bertukar ke tempat baru ni ek.

 

12 comments:

Suliana said...

yeay!!! alhamdulillah.. pegi kmtrian mana?? rezeki anak ..

aMiYs said...

Su - balik ke tmpt asal la su.. banci org.. hehe..

ejaMaria said...

Tahniah... tahniah...
jgn lupa buat kenduri doa selamat... mudah-mudahan murah rezeki kat tpt baru... dpt bos baru pun bos yg lagi ok... ;p

aMiYs said...

ejamaria - insya allah.. hehe.. tp dgr cite bos bru x suke pompuan.. kene pulak yg dtg ni tgh bwk perut.. huhu...

~aSFaLiZa~ said...

tahniah. rezeki anak tu. alhamdulialh. rezeki kamu sekeluarga. doa telah termakbul. doakan untuk saya juga ye

Intan said...

alhamdulillahhhhh!

dah boleh tukar tajuk header ye puan amiys. hehe.

aMiYs said...

asfaliza - tq.. :) hope awak pun dpt tukar gak ye.. sy doakan yg terbaik.. amin...

intan - hahaha... sudah tukar wahai puan intan... hehehe...

cik1356 said...

congrats weh!

zee nazeri said...

Tahniah, syukur, akhirnya..

@e_da said...

ya allah amiys betul ke ni???? syukurr.. doa2 tu akhirnya dimakbulkan.. sujud syukur ya.. rezki anak baru....

fuadnis said...

tahniah dear..i pun tumpang hepi..akhirnye kan....kene wat kenduri ksyukuran nie..hehe....

Mama Qiestina said...

finaaaaaly!

suda tak meroyan lagi.im gonna miss u fwens.takpe nanti aku g penang aku kol ko eh, bawak aku stay kat hardrock tau!

amir sukelaa pasni kepit ngan ummi hari2.