SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, May 25, 2011

Tolong Tengok Je Diorang Ni

Assalamualaikum

Aku lambat masuk opis hari ni. Sakit kepala. Ingat nak pi klinik sebelum pi opis. Bukan sebab nak check kepala yang sakit. Tapi nak bagitau next prenatal appointment aku tak boleh datang pasal dah kena balik kampung.

Keluar la lewat sikit. Sekali hamik ko. Berderet kereta. Nak parking pun malas aku nak nyelit-nyelit. Terussss je zussss aku pi opis.

Kat opis pulak tengok pc aku dah on lepas tu ada slide atas meja. Dah la print kaler. Membazir betul la. Aku tanya apesal ada slide atas meja aku. Staf aku kata bos kecik nak tengok. Aku mana la simpan dalam pc. Aku bawak balik rumah semalam. Buat kat rumah.

Yang dia sibuk la nak tunjuk kat bos besar. Buat tak nak. Bincang lagi la haram. Berbulu 1 badan betul aku la. Aku yang dah nak blah ni la terkontang kanting buat sesorang. Dengan nota serah tugas pun aku tak buat lagi. Barang aku tak kemas lagi. Dengan EPF aku nak pi settle tak settle-settle lagi. Mau aku tak hangen.

Aku bertukar jadi hijau karang. Baru diorang tau kot.



 

No comments: