SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, May 23, 2011

Update Secara Pukal

Assalamualaikum

Menyepi je blog aku sekarang. Malas mengupdate kekdahnya. Penyakit malas tu dah start menyerang tahap kronik.

Malas bukan sebab apa. Banyak keja nak settle. Lepas tu kat rumah tu amat la liat aku nak on lappy adik aku. Dok lepak hadap tv je la kejanya.

Eh, pagi ni hujan lebat yang amat kan. Aku ni dah la pepagi asal bangun je kepala sakit gila. Nak drive lagi dalam hujan. Dengan wiper kereta belah driver ni hari tu bunyi pelik-pelik. Aku check hari tu rupanya sipi-sipi lagi nak tercabut. OMG!!! Nasib la aku check. Kalau tak time guna tu dah terbang melayang. Huhuhu...

Klip yang pegang kepala wiper tu takde macam wiper belah kiri. So, agak musykil kat situ. Tawakal je aku sangkut gitu je. Kot time hujan lebat tak berani la aku nak guna wiper di kadar yang paling laju ye. Tadi pun aku drive slow n steady saje.

Sabtu pepagi dah ke Perodua. Ingat nak betulkan radio. Still ada warranty kan. Tapi hantar perodua kat seksyen 15 tu dia kata 3 minggu baru siap. Sebab kena hantar perodua Rawang. Tapi kalau aku hantar ke Rawang sendiri maybe dia boleh siapkan on da spot. Apekah Shah Alam dan Rawang itu sepertinya jarak KL London naik kereta????

Aku dah la dah nak blah hujung bulan ni. Aku suruh dia cabut fius je la kasi senyap radio tu. Sebab kekadang dia boleh ter on sendiri ye. Scary betui. Tapi dia kata dia cabut soket radio. Ah, lantak la nak cabut apa pun. Asal radio tu tak bernyawa dengan tetiba. Kalau tetiba on sendiri lagi pasti amat angker sekali.

Ahad aku lepak rumah je. Adik aku n Kak Ita pi tengok movie. Aku malas nak join sebab sakit kepala. Boleh diorang tengok movie door to door. Patut la lama gila. Cis!!! Tengok Nur Kasih dengan Pirate Of the Carribean. Aku nganga kat rumah layan tv saje.

Ok la. Aku mau menyettlekan banyaaaaakkkkkk benda. Nak call orang kat HQ tanya pengganti aku. Nak buat itu. Nak buat ini. Balik lambat kot hari ni.

Tata~~

No comments: