SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, May 20, 2011

Rajin Terlebih Sebab Masih Di Opis

Aku kat opis lagi. Rajin tak? Ha'ah! Rajin terlebih dah namanya ni.

Tetiba berlambak keja ok. Rasa nak nangis. Dengan staf aku ni buat perangai pulak. Buat keja acuh tak acuh je. Tau la ada buat part time jual insuran. Tapi aku bengang bila dia guna time opis hour pi key in pasal insuran dia. Lepas tu keluar opis sesuka suki hati pi menyettlekan keja part time dia.

Kalau buat lepas opis hour lantak ko la situ. Ini time aku suruh buat keja sendiri tak tersettle-settle sampai sekarang. Hangen ok.

Dah la aku punya kepala ni tak baik-baik pulak sakit dia. Ketensionan melampau.

Admin pulak patut diorang la call HQ aku tanya pasal pengganti. Ni aku sendiri kena call tanya. Siap pulak timbalan cakap kalau pengganti aku tangguh nak lapor diri ke sini aku pun tak boleh ke sana.

Kejadahnya laaaaaa!!!!

Aku ni dah tak larat manjang. Nak drive pi keja pun paksa-paksa diri je ni. Asal bangun tido kepala aku sakit. Nak kata terlebih tido aku ni susah nak tido kalau Amir tak ada. Nak kata terkurang tido maybe la kot. Semalam pun lebih pukul 12 baru aku tertido.

Ni nak balik pun malas nak drive ni sebab sakit kepala. Jalan confirmed la jammed.

Isk... Isk....

 

No comments: