SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, May 5, 2011

Bila La Nak Beli Barang Baby

 Assalamualaikum.

Semalam dah taip 1 entry tapi tak sempat nak publish sebab internet kat opis ni sangat la mintak diterajang je. Line fon sekali tak boleh guna. Aku nak call out pasal hal keja pun tak buat-buat la jawabnya. Hari ni pun still sama. Ni pun online guna broadband sendiri sebab nak buat keja.


Dah kata keja based on system yang memerlukan line internet. Harus la spare broadband ni even line broadband ni tak ada la broad mana pun.



Ni barang baby 1 hapah pun tak prepare lagi. Baju tak beli. Barang nak bawak ke hospital tak standby. Patutnya dah ada la sikit-sikit tu. Nak harap baju Amir zaman baby je yang ada. Tu pun kat kampung. Tak packing lagi.

Busy semedang. Mana nak sempatnya.


Ingat weekend ni nak pi beli. Itu pun kalau adik aku tak jadi pi Pahang la. Kalau tak melangut la dengan Amir kat rumah layan tv. Tak larat la nak pi berdua je dengan budak bertuah tu. Karang bukan beli barang baby. Barang Amir pulak yang terlebih. Hahaha!


Eh, ada good news. Amir dah dapat cousin baru. Baby girl. Nama aku tau tapi tak reti eja. So, tak payah bubuh sini. Karang salah eja berbulu je akak aku tengok. Baby girl seberat 3.29kg. Tu dah overdue seminggu tu. Suka sangat dok dalam perut mama dia. Hahaha!


Congrats to my sis. Dah 3 orang tentera ye. Aku ni baru nak masuk 2. Produktif sungguh. Muahahaha!


Ok, aku nak edit surat. Semalam dah kena cantas-cantas dengan timbalan bila aku suruh dia semak. Daaa~~



No comments: