SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, May 24, 2011

Tolong!!!

Tolong!!! Tolong!!!

Yeee... Mintak tolong tapi korang pun confirm tak boleh nak tolong.

Tengah ketandusan idea nak taruk apa dalam slide ni weh. Sangat blur oke. Template HQ dah bagi dah tapi macam tak kena je dengan orang yang menghandle negeri yang kalah ni.

Bos kecik dah call tadi tanya dah siap ke belum. Dia tunggu end result je la. Aku ni yang menonggeng nak siapkan.

Serius kepala otak aku macam kosong je ni.

Dengan nak siapkan nota serah tugas. Lepas tu nak kemas barang-barang aku dalam bilik ni. Barang kat rumah yang nak bawak balik pun aku tak kemas lagi.

Serabut sungguh. Nasib baik adik aku stay lagi kat Shah Alam tu. So, barang-barang besar bagak seperti peti ais n mesin basuh tak perlu diangkut. Kalau tak 1 hal pulak aku nak sewa lori. Sewa lori je tapi suruh laki aku bawak boleh kot. Dia ada lesen lori. Hahaha!

Eh, tengok. Aku dah melalut.

Tolong!!! Tolong!!!

2 comments:

|| a - j . E . E || said...

kak syima.. kat penang nanti ko dok dengan MIL ke?

amiys said...

ajee - iye.. kat mana lg aku nk duduk.. laki aku anak tunggal lelaki.. kena la jaga bondanya..