SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, July 8, 2010

Tido lambat lagi aku hari ni

Again... Aku belum tido lagi.

N kebetulan pulak cerita Flash Forward kat tv. Aku pun dah lupa cerita tu hari apa sebenarnya. 

Ni apesal pulak tido lambat ni?

Baru lepas abes masak.

Ehhhh... Kata nak diet? Apejadah masak malam-malam buta?

Aku nak puasa la esok. So, gigih la main masak-masak ni. Masak 1 jenis lauk aje pun nak kecoh. Wakaka!

Nak diet pun kena la alas perut sikit. Ate gila ke nak puasa tapi langsung tak sahur lepas tu the day before puasa tu ko makan sikit yang amat. Boleh pitam ok. Kalau tak pitam pun pengsan terus. Then, sia-sia je la ko puasa kalau dah pengsan sebab sendiri cari pasal kan.

Aku masak sambal tempe dengan ikan bilis. Extra topping, ada petai. Ahahaha! Poyos je extra topping.

Petai tu abah aku beli masa dia singgah rumah ni lepas hantar adik aku balik UiTM. N dia terlupa makan. So, sebagai anak yang memang menurun perangai abah aku yang suka sangat makan petai harus la aku tolong clearkan. Huahuahaua!

Tak payah la nak geli-geli kalau orang makan petai. Petai tu sejenis ulaman. Elok untuk kesihatan.

Tapi lepas dah makan tu kalau lepas tu masuk toilet pandai-pandai la siram air banyak-banyak kat jamban. Jangan la biar aroma petai tu mekar mengharum ye. Heheh.. ;p




No comments: