SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, July 21, 2010

Tak dapat terima kenyataan punya pasal ;p

Sebab pagi tadi dengar topik HotFM pasal tak boleh terima kenyataan terus sampai opis gigih aku install octopus eh octoshape untuk dengar radio online.

Dan berjaya ok. Hehehe.. :):):) Sengih sampai kembang hidung. Hahaha!

Tapi octoshape ni bukak guna IE je yang ok. Mozilla haram tak function pun. Aku dah tutup n bukak balik Mozilla macam tu jugak la. Nak suruh aku install lagi ada la. Berapa kali nak install pulak kan. Memberatkan pc aku je.

Dan sekarang aku sedang bekerja sambil melayan radio streaming. Weehuuuu!!! Sudah tak bosan lagi. Kalau tak balik-balik aku bukak lagu dalam file aku yang dah berapa puluh juta kali dengar.

Baby! Baby! Baby! Ooooo... ;p

Topik HotFM pagi tadi macam ada kena mengena la dengan aku yang masih lagi tak boleh terima kenyataan tak dapat pindah balik kampung bila direject USM. Sakit hati masih terasa ok sebab alasan bodoh diorang.

Kalau dah ada kroni tu bagitau direct je. Tak payah bagi alasan macam aku ni budak sekolah tadika.


Eh, emo pulak. Hohoho!



No comments: