SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, July 7, 2010

Lagi-lagi pasal GEMUK!

Assalamualaikum. Selamat pagi semua. :)

Aku ingat nak puasa hari ni. tapi terlajak bangun pulak sebab lupa kunci jam. Huhuhu... ;p

Maka tak puasa la aku. Pagi tadi terus minum milo n makan roti sekeping sebab lapar gila.

Aku dalam sesi diet sekarang. Sebab aku kan dah GEMUK! Ok, asal perkataan GEMUK je aku capital letterkan kasi mata ni nampak sikit aku ni dah GEMUK!


Perut buncit la, apa la. Padahal perut orang yang mengata tu sama buncit dengan perut aku. Lagi nak suruh aku kempiskan.


Aku ni cser. Masa berpantang dulu tak boleh nak berbengkung bagai. Tu yang sekarang ni macam buncit je. Sebab tempat yang kena jahit tu dah jadi macam barrier tau. So, perut jadi macam menggeleber.

Sekarang aje la pun kalau aku nak pakai bengkung apejadah semua tu. Tu pun kadang-kadang rasa ngilu jugak.


So, kalau aku sakit ke hape lantak la. Nak sangat tengok aku kurus kan. Jangan bising kalau aku tak makan. Sebab aku sangat SAKIT HATI!


Eh, teremo pulak pagi-pagi ni. Hahahaha!


Dah, aku nak siapkan keja.




No comments: