SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, July 7, 2010

Aku telah swipe card cdt tanpa rasa bersalah di hati ;p;p;p

Dah selamat ada kat opis balik. Yaribba! Yaribba!

Amboi.. Seronok sangat kan senah. Dah la tadi tanpa rasa bersalah telah mengswipe kad kredit bayar duit servis kereta. Lepas tu garu-garu kepala la time nak bayar duit kad kredit tu nanti.


Aku pun tak tau dah aku buat servis major ke kerusi ke. Yang penting cukup aje kilometer memang aku hantar. Hahaha! Aku memang tau bawak je. Kalau orang suruh aku godek apa-apa wassalamu aje la ek.

Yang mahal tadi tu sebab servis aircond. Servis Advisor tu cakap kalau 30 ribu memang kena servis aircond. Dia la yang cakap. Bukan aku. Aku angguk aje kepala. Ko godek la kereta aku apa yang patut.

Ada jugak la aku mengadu pasal kereta tu. Kalau lalu jalan yang tak rata memang bunyi macam ada benda longgar. Takut jugak la aku kan. Karang tiba-tiba tengah syok drive, tengok-tengok enjin dah tertinggal tengah jalan. Hahaha! Lawak bodoh.

Tapi SA tadi buleh tahan hensem.

Eh, sempat lagi menilik muka orang kan. ;p

Aku makan bubur aku beli pagi tadi je untuk lunch. Diet!

Asal cakap pasal diet nak emo-emo. ;p

Eh, lupa pulak. Tadi aku pi pusat servis ada driver tolong hantar kan. Mula-mula ingat nak naik cab. Dah call dah. Siap melangut depan guard house tu tunggu cab. Tapi driver opis kebetulan nak balik rumah. So, dia tolong hantar.

Baik-baik sungguh driver kat opis aku ni.







No comments: