SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, July 12, 2010

Anda bertuah kerana kontrak anda disambung

Aku sudah membeli benda itu ;p;p;p

Hehehe... Adekah excited. Macam iye-iye aje aku ni kan. Sekali perut tu masuk angin je. Hahahahampeh. ;p


Oh, aku balik lambat kot hari ni. Banyak pulak report nak kena settle. Dah la aku baru lepas membasuh.

Bukan basuh baju ok. Basuh orang. Means aku baru lepas membuang ayaq liuq membebel tot tet tot tet kat staf aku yang baru disambung kontrak.


Semua sekali ada 21 orang. Nak menjaga sampai 21 orang sambilan tambah pulak lagi 2 orang staf tetap memang mencabar kesabaran ye. Sorang-sorang punya perangai adoi la. Boleh migrain aku.

Kena pulak kontrak diorang kena sambung sampai bulan 12. Huhuhu... Sakit jiwa ahkak tiap-tiap bulan tengok claim diorang. Buleh sewel ok.


Aku nak siapkan report kejap. Kalau siap awal boleh blah awal.

Dah la aku tak mandi dari pagi tadi.


Eh, terbocor rahsia pulak. ;p;p;p





No comments: