SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, July 9, 2010

Stress pagi-pagi.. Jap lagi meeting!

Salam pagi semua :)

Stress di pagi hari ok. Ada meeting n kena buat presentation. Tak sukeeeee sangattttt.... 

Ada sesiapa kat sini yang suka masuk meeting? Hohoho! Aku kerat kuku la ramai yang tak suka kan. Tapi part makan lepas or before meeting tu tak ada masalah. Panggil aje aku. Mulut n perut aku sedia untuk berkhidmat. Wakakaka!

Tapi sekarang kalau ada meeting pun tak boleh makan dengan melampau ye. Ingat tu, anda sedang dalam proses diet.. diet... diet.... Kalau nak makan kena amik seciput je. Buat rasa-rasa hujung lidah je. Hahaha! Ye la tu.

Tekanan la tengok perut menggeleber ni. Sampai dibuat senda gurauan pulak. Ingat best la tu gurau-gurau macam tu. Ceh! Rasa nak buat macam Afdlin dalam cerita Buli tu. Amik pisau lepas tu kerat-kerat lemak lebih tu.

Perut ni je pun yang problem. Menggeleber semacam. Apa je yang aku tak buat. Aku beli waist trimmer pakai. Aku sapu pati halia. Semua jenis pati halia la. Yang campur limau tu semua la. Siap extra hot lagi. Tapi tak ada la extra mana pun hot tu sebab aku maintain relax je. Tak ada gelupur-gelupur panas pun. Huhuhu...

Eh, ok la. Aku nak buat preparation sebelum difire dalam meeting karang. 

Tata!




No comments: