SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, July 28, 2010

Katil patah!

Ya, settle meeting. Tapi ada je benda aku nak kena buat ni. Relax dulu ok. :)

Oh, ni aku bawak perkhabaran ni. Katil Amir dah patah. Huhuhu!

Yeee... Saya ulang sekali lagi. Katil Amir patah. Bukan katil aku.

Lapik alas tilam tu la. Dah patah. So, tak boleh letak lagi dia dalam tu. Kena cari kayu lain buat alas. Dan sekarang dengan gembiranya Amir dok merayap seisi rumah.

Macam mana boleh patah?

Abang Misai cakap Amir melompat-lompat tak ingat dunia ntah apa yang dia suka sangat. Tiba-tiba prakkkkk! Dah patah. Bukan la Amir bertukar jadi incredible hulk lalu mematahkan katil tu ye.

Punya la gagah perkasa anak aku yang sorang ni. Hahaha! Sampai alas katil pun boleh patah hasil lompatan dia.

Dah kena cari baru. Amir... Amir... :):):)




No comments: