SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, July 19, 2010

Perut ada gelombang la

Aku telah mengalami kesakitan perut yang buat aku bergulung macam tenggiling sebab makan banyak sangat benda merapu.

Pagi tadi aku pi Giant n beli ini.


dan ini,


Aku beli toasted pocketful tu. Huhu...

Semua sebab stress. Salahkan stress pulak. Hahaha!

Mula-mula makan cheezy wedges. Lepas tu aiskrim. Then, ayam seketul. Teguk pulak air gas. Dan hasilnya perut aku bergelora gila babun dah ni.

Nasib baik ada pati halia xtra hot yang tak berapa nak hot dekat kulit perut aku yang tebal dengan lemak tepu ni. Kurang sikit la rasa sakit tu.

Tu belum aku bantai segala jajan yang aku beli. Ada roller coaster, twisties. Eh, macam-macam la. Boleh bukak kedai runcit dah bilik aku ni. Huahuahaua!

Toasted pocketful tu belum masuk perut lagi. Kejap lagi kot. ;p;p;p

P/S:pic adalah dirembat dari web KFC dan juga web F&N Dairies



No comments: