SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, July 26, 2010

Orang scary sebelah aku semalam

Kejap lagi bos nak tengok slide. Aku dah malas nak pikir. Lantak ko la. Nak tengok ke, nak komen ke, nak marah ke.

Macam dah tak ada perasaan aku keja kat sini tau. Macam zombie. Buat keja tapi orang tak appreciate pulak. Komen-komen-komen-komplen-komplen-komplen.

Bagus la kalau nak komen kan. Tapi bila masuk bab komen sebab nak puaskan hati orang sana sini kita pulak yang kena marah rasa macam apesal pulak kan. Punya la penat kita buat macam apa yang diorang nak sekali kena marah balik.

Apa aku merapu ni haaa???

Dah, tak nak cerita pasal keja. Boleh tekanan perasaan sepanjang hayat ok.

Semalam ada orang ni sangat scary oh duduk sebelah aku dalam train. Nanti aku story. Dengan pic dia sekali aku tepek. Hahahaha!

Keji amik pic orang tanpa izin. ;p




No comments: