SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, July 7, 2010

Dah selesai

Kereta dah siap diservis.

Tapi aku tengah menggagau macam mana nak pi amik kereta pulak ni.

Total semua sekali RM355.05 sekaligus meranapkan poket. Huhuhu... Aku swipe card aje la ni karang.

Sebab kalau aku nak amik cab duit dalam tangan cuma ada 250 saje. Dah gaya nak suruh cab tu pi menyinggah bank memang tak la.

Ada sesiapa boleh tolong hantar aku ke pusat servis? Hehehe... ;p




3 comments:

ejaMaria said...

wah... buat major servis ke?... klu aku pun ranap gak... huhuhu

cheqna said...

salam
major servis ke kak???
nak cheqna amikkan??lalalalala

aMiYs said...

ejamaria - hehehe.. major ke x hantam saje... yg penting cukup km mmg hntr servis... ahahaha!

cheqna - xtau la major ke kerusi dah... hehehe... nk amik ke kat shah alam ni.. ;p