SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, December 30, 2010

Entry Marah Di Malam Hari

Salam.

Apa motif update blog malam-malam? Sebab aku kena buat keja walaupun tengah bercuti. Memang hanya carutan yang dapat ku hadiahkan. Hohohoh!

Ye la. Aku kalau dah cuti memang jarang sangat la update blog kan. Kalau update tu sebab kebetulan bukak lappy. Ni bukan kebetulan bukak. Tapi memang kena bukak jugak.

Aku start cuti dari semalam. Tapi memang tak aman la. Saje kan diorang ni nak mendera ibu mengandung. Kejam!

Hari ni ingat dah aman dah. Tapi tak jugakkkkkk!!!

Petang tadi ada lagi sms dari timbalan. Tanya apesal tak sifar la hape la. Padahal aku dah clearkan hari tu. Ko ingat sistem tu statik ke? Benda tu dinamik la. Bebila pun boleh berubah figure dia.

Nak jugak suruh aku sifarkan. Kena buat sesuatu dengan sistem. WTToooooTTTT!!! Ko nak suruh aku buat apa dengan sistem weh?! Aku ni jaga data je beb. Karang aku hack sistem tu karang biar semua baru berakal sikit.

Orang lain kat opis tu dah mati kot sampai nak kacau aku manjang.

Dah la kepala asek pening. Sikit pun tak faham aku ni nak rehat sekejap. Tahun baru sok ko nak kacau aku sampai kong bateri pun aku tak heran.

HQ pun sama je. Tau bagi arahan. Konon problem tu simple je. Meh sini ko dok negeri. Cakap memang senang la. Teori semata-mata. Meh buat amali kat sini meh. Aku rasa tergedik tak nak dok negeri kot.

Ni pulak sistem slow gila babun. Buat sakit hati aku je bukak. Nak update 1 data pun tak boleh-boleh lagi.

Asek la buat aku naik hangin. Nak suruh aku kena darah tinggi kot. Hoh! Marah!

1 comment:

ejaMaria said...

eh... esok cuti... tak yah buat la memalam ni... klu keje jugak kena bayar gaji ikut public holiday tau... tadi dah umum kat berita... klu tak nko bole buat report kat Suruhjaya Tenaga Kerja...

report je... untung-untung kena tukar ;p