SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, December 10, 2010

Banyaknya Kejaaaaa......

Time rehat tapi aku tak rehat-rehat.

Meeting pagi tadi telah menyebabkan aku terpaksa bekerja keras demi memenuhi kehendak orang atasan. Huhuhu...

Gila babun nak siapkan keja by Jumaat depan. N ada lagi 1 deadline by petang ni. Tak menyempat nak makan minum haku weiii....

Amir si officer kecik dah tido. Tu pun jenuh la ajak aku berjalan pi kolam ikan semua dulu. Kalau tak segar bugar je mata dia.

Tapi yang aku bengang ni sistem apesal macam harammmmmm!!!!

Jangan nak kata deadline petang ni aku tak dapat nak kejar. Tahun depan punya pun belum tentu siap. Apekah???

Dah email kat BTM tapi diorang memang kata ada masalah teknikal. Maka bersabarlah kamu sebelum kamu disabarkan. Huhuhu....

Berpinar kepala otak macam ni.

1 comment:

Lia said...

busy ye.. takpe sabar ye..
hihi ^__^