SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, December 9, 2010

Saya Sudah Beli :):):)

Bagi mengubat kelaraan hati aku telah berjaya menghabeskan duit. Hahaha!

Budus tak? Asal berduka lara je mula la nak abeskan duit. Boleh bankrap la macam ni.

Tapi.... Aku beli benda yang sangat la aku gigih nak buat projek hujung tahun ni iaitu....

Jeng... Jeng...


Pic tak terang tapi korang terangkan la mata tu tengok eh. Huahuaha!

Aku beli yang basic aje. Brand BROTHER. Hari Sabtu ni akan sampai. Lalalala~~ Jenuh ok aku mengumpul duit gaji aku nak beli menda alah ni.

Tak sabar gila nak tunggu mesin jahit ni sampai rumah. Walaupun aku still tak tau guna. Hahaha! Apekah???

Jangan jadi projek gajah putih sudah la ye. Sila beri aku perangsang sekarang.

;p;p;p

 

4 comments:

Suliana said...

wah.. sila mulakan kelas menjahit. mesin aku dah setahun lebih jadi gjh putih.. nak kena buka balik ni.. hehe

eT said...

bagus ke brand brother nih...
me still guna yg rally itam tuh...huhu
tambah moto, guna letrik..ponek nak ngayuh...:p
beli katner nih...bp rm???

lupe plak..salam kenal...ngeeeee

aMiYs said...

su - hujung thn ni ade kelas.. hahaha!

eT - tak sure la bagus ke x... sbb tanye kat tokei kedai dia kata sama je ngan singer n skrg pun dh ramai org guna... tgk project runaway pun guna brother gak.. hehe... bli online kat http://www.lsn-sewingmachines.com/.. model yg saya bli tu RM700++.. Salam kenal jugak.. :):):)

@e_da said...

bagus.... belajo jahit cepat nanti kitorg antar tempah baju.. ehhehe