SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, December 14, 2010

Mencabar Kesabaran

Ok, hari ni Muhammad Amir Ridhwan sangat la menduga kesabaran ummi dia. Sampai tadi aku cepuk sekali. Geram betul.

Melalak-lalak sebab aku tak nak bawak dia pi turun bawah tengok ikan. Tarik-tarik ummi dia pi dekat lif.

Aku dah la banyak keja. Dengan kepala pening-pening. Mau aku tak hangen. Dah kena marah tu baru la nak ok sikit. Main senyap sorang-sorang. Kadang-kadang keluar bunyi nangis sedih dia.

Tu tengah dok merajuk baring atas kerusi tetamu sambil makan biskut.

Hmmm....

Ummi bukan suka-suki nak marah Amir. Tapi Amir tak nak dengar cakap ummi. Bukan Amir tak faham ummi cakap apa. Ummi banyak keja la sayang. Selalu hari cuti ummi bawak Amir jalan-jalan sebab tau Amir mesti bosan dok rumah. Sekali sekala Amir dengar la cakap ummi. Behave elok-elok. Ummi nak kena buat keja.


Ummi sekarang dah tak ada selera nak makan. Sabtu hari tu pun bleeding sikit sebab terlampau letih. Amir tak kesian ke kat ummi....


Really wish dapat balik kampung.


:(:(:(



No comments: