SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, December 9, 2010

Masih Emo

Emosi still terganggu lagi ni. Aku nak buat payment online tapi bila request TAC number berzaman tak sampai-sampai.

Ni Celcom yang sangap la ni. Aku berbulu betul la.

Dengan hp yang dah macam nyawa-nyawa ikan. Asek nak hang memanjang. Kalau duit aku bersepah idok le aku kisah nak beli hp baru. Ni nak kena berjimat cermat segala.

Dah la bengang lagi dengan bos. Cakap senang je. Tabur-tabur air liur. Lepas tu bila kena puji sengih-sengih padahal menipu je lebih. Dah pi haji dah pun bos. Takkan tak tau lagi menipu tu berdosa. Mana ada istilah tipu sunat.

Heeee... Geram ah!!!!

Amir tengah tido. Budak bertuah ni pun asek la melekat kat ummi. Lepas tu dia sepahkan popia nestum 1 bilik ni. Jenuh ummi nak kutip habuk-habuk tu nak oiiii....

Huhuhu...

Tekanan perasaan tak hilang lagi.

:(:(:(

No comments: