SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, December 24, 2010

Serabut

Kepala otak agak serabut. Pikir pasal cuti.

I really really really need cuti yang panjang tu ye. Sebab aku dah sangat penat dan letih. Ni tetiba pulak suruh tangguh cuti semata-mata persijilan 5S. Macam kan bilik aku sorang je diorang nak check.

Atau mungkin aku adelah maskot 5S sampai kalau aku tak ada 5S tak dapat dipersijilkan kat opis aku ni.

Dan jugak sebab paperwork yang tetiba je diorang nak buat presentation Selasa depan. Macam la aku tak tau diorang tu kejanya nak abeskan bajet pi cuti-cuti jauh sampai ke Johor tu. Tak payah la nak tipu aku.

Aku tak kira. Aku nak jugak amik cuti tu.

Aku dah betul-betul tekanan ni. Tak bagi nanti ko tengok la aku meroyan macam mana.

1 comment:

ejaMaria said...

ambik je cuti tu... dulik la ngan diorg... bukan diorg bayar gaji pun... :)