SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, December 15, 2010

Lunch Apa?

Aku punya alah ni siang-siang buta memang tak lalu nak makan nasik. Tengok nasik pun ala-ala nyampah je. Punya la teruk. Malam boleh la makan sikit.

So, tadi orang nak keluar beli makan aku sampai tak boleh berfikir apa yang aku nak kirim. Tetiba teringat sesuatu....



Tarapapapa! I'm lovin' it!

Hahaha!


Tetiba teringin. Tapi aku tak tau la boleh ke tak masuk mulut ni karang. Segala macam bau pun aku dah pening.

Nak tak nak sumbat aje la dalam mulut. Anggap la badan anda adelah tong sampah ye. Huhuhu...


1 comment:

zee nazeri said...

Tarapapa..terliur weh..